Supervisie
Ik geef sinds enkele jaren met veel plezier supervisie voor verschillende beroepsverenigingen; sinds 2017 voor de VGCt en sinds 2019 voor de NVRG. Daarnaast geef ik supervisie binnen de opleiding tot GZ-psycholoog (PIOG) voor zowel diagnostiek als behandeling.
Binnen supervisies staat de persoon van de supervisant met zijn-haar leerdoelen centraal. Inhoudelijk meedenken met een casus is daarbij ondergeschikt aan de interacties tussen de clienten en de supervisant. Wat maakt dat een specifieke situatie of casus zulke reacties bij jou oproept? Ken je dit vanuit je geschiedenis en hoe maken we de patronen werkbaar? De supervisies kennen daarmee een sterk persoonsgericht karakter. Binnen de VGCt is de leertherapie kort geleden vervangen door persoonsgerichte supervisie. Daarmee is de persoonlijke ontwikkeling van de therapeut onderdeel geworden van de supervisie. Precies wat ik zo leuk vind aan de supervisies.
Eerdere supervisanten beschreven mijn stijl als "transparant, eerlijk, direct, confronterend, persoonlijk en positief".
Heb je interesse? Neem gerust contact op en we kijken samen of er een klik is en we een optimale leersituatie kunnen creëren.